Tack för att du kommenterar!





Bio?

Idag var jag ta mig tusan uppe med tuppen. Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Men vi har fått en hel del gjort idag. Känns gött. Funderar på om man skulle köra en bio ikväll. Men det finns inte mycket som intresserar mig på repertoaren. "Avatar" eller Avtar eller vad den heter vill jag inte se! "Göta kanal 3" - skärpning liksom... Vi betalar väl skatt i det här landet eller? "Det regnar köttbullar" i 3D är inte heller någon kandidat. Så det blir nog inget med det. Om inte ni har något förslag på vad man ska se. Men försök inte att övertala mig att se Avatar...

Dagens låt: Maskinen - Bränner


Kommentarer:
Sagt av: Nicklas

2012 är jävligt het. Se den!

2010-01-12 @ 15:05:14
Sagt av: Anonym

2012 är en riktigt bra en :D

HAHA jag skulle gärna vilja se "De regnar köttbullar" x)

2010-01-12 @ 17:56:45
Sagt av: Jonesy

Sherlock Holmes? Går inte den nu?

2010-01-12 @ 19:42:20
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0