Tack för att du kommenterar!





1:a December

Snart är det juvl...


Kommentarer:
Sagt av: Anonym

hahahaha den va grym

2010-12-01 @ 18:37:08
Sagt av: Em

Varför kan jag se det här framför mig på en riktig scen? x''D



Åh Jonatans allvarliga min är ju guld x'''D



EPIC <3

2010-12-03 @ 10:20:25
URL: http://bakedwithloveandarsenic.blogspot.com
Sagt av: Vaaaaaarför?

Hur kommer det sig att jag inte finner eran jullåt på spotify? :o Tomtelåten, "Grööööt, en stol, slajm, en plog, kräm, en gitarr, eller tårtgafflar.."? Den skulle ju finnas på min julspotifylista!

2010-12-07 @ 13:27:59

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0