Tack för att du kommenterar!





Som jag har längtat!

Ända sen i början av april detta år så har jag jobbat heltid på ett ställe i Göteborg som heter "Bröderna nilssons delikatesser" och idag så var det min sista arbetsdag där. Detta firades med tårta och jag fick med mig en liten present hem som tack för ett långt och bra sammarbete. Jag fick kött.

Och i alla dess former dessutom. Det var kokt skinka, rökt skinka, fin skinka, jul skinka, rostbiff, gourmetgrillad rostbiff, salami, medwürst, kalkon, gourmetkalkon, kyckling, häst och... ja häst faktiskt. Ni som nu hängt med på min och Jonatans hästjakt kanske tycker att det är lite konstigt att jag själv har varit med om att bearbeta köttet från dessa varelser och nu helt enkelt har mage att äta det. Jag kan garantera att det inte var min idé att salta och skiva hästkött från första början.
Som plåster på såren så får ni en ny häst av mig här och nu!

Den här ser ju ut att må bra i alla fall.
Och på tal om ingenting så har vi haft två mycket skickliga violinister här på besök på kontoret idag. Jag testade på själv att spela violin för många år sen, jag höll på i tio sekunder och märkte tydligt att detta inte var något för mig. De berättade att de hade spelat violin i sju år tillsammans varav en hade spelat i elva år. När jag själv spelade så lät det mer som sju svåra år.
Ha de fint så hörs vi snart igen.


Kommentarer:
Sagt av: johan

Bra häst denna gång!

2009-09-30 @ 23:51:24
Sagt av: N

Det kanske var den där hästen du fick med dej hem :O

2009-10-01 @ 20:31:01
URL: http://hjalles.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0