Tack för att du kommenterar!





Önskar att livet aldrig tar slut

Ok, nu är den äntligen här! Martin släpper nu sin första skiva någonsin. "Önskar att livet aldrig tar slut" Bekväma ballader i olika skalor. Martin har i smyg tagit gitarren, gömt sig i ett hörn och komponerat ihop egna låtar som nu anländer till folket. Bra låtar med fina texter som man blir glad av, beskriver han skivan.
Innehåller bland annat singeln "Vid din sida" och nya "När jag tänker på dig".
Skivan kommer nog aldrig att hamna i affärerna.

Lyssna på singeln "Vid din sida":

Hela låtlistan:
1. Intro
2. Min väg hem
3. En blomma så skör
4. Vid din sida
5. Skål för glada tider
6. När jag tänker på dig
7. Gitarren och jag
8. Solen ser dig och dina steg
9. Tre till fem
10. En öl till maten
11. Morgonen gryr, jag ligger kvar
12. En fröjd för fåglarna

Vilken låt tror ni är den bästa på skivan?


Kommentarer:
Sagt av: Johan

hehe klockrent!

2009-09-03 @ 12:31:41
Sagt av: malin

hahahaha En fröjd för fåglarna skulle jag vilja höra;)

2009-09-03 @ 12:43:29
Sagt av: Master Yoda

Antingen "Skål för glada tider", "Gitarren och jag" eller "En öl till maten"

2009-09-04 @ 10:49:56
Sagt av: Anonym

En öl till maten. låter som en bra låt. =)

2009-09-06 @ 22:16:53
Sagt av: Pida

Haha alla värkar skitbra :D



PS. Det va Ellen, Sofia, Aili och Pida som ringde innan ;D!<33

2009-09-07 @ 15:29:29
Sagt av: Ellen

Alla verkar jättebra! =D Den skivan vill man ju ha hahah =) <3

Ni är verkligen toppenroliga =D

PS. Det var Ellen, Aili, Pida & Sofia som ringde i Måndags =D

2009-09-09 @ 12:30:31
Sagt av: Sofia

hhej !

hhahah, ni äe hela våran grupps idoler (typ) :P



'PS. jjag var en av dom som ringde :D

2009-09-09 @ 15:31:57

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0