Tack för att du kommenterar!





Noll Kontroll

Nu sitter jag och skriver på ett manus till en kommande grej. Det blir ganska kul faktiskt men jag blir trött i huvet. Funderar på om jag ska gå en promenad eller nåt. I veckan är det en hel del möten för oss och massor av saker som ska fixas. På fredag är vi ju konferencier till Kungsbacka Kulturnatt som är ett större evenemang än vad vi hade väntat. Så det blir en hel del att göra, men jag tror det blir kul. Har precis pratat med en tjej som ska uppträda och hon väldigt på. Hoppas ni har möjlighet att komma.
Jag upptäckte att någon har lagt upp en väldigt gammal sketch som vi gjorde 2003 på youtube. Det var lite kul att se den igen. Sex år sedan. Noll Kontroll.


Kommentarer:
Sagt av: malin

Hahaha, va söta ni e;)

2009-09-29 @ 11:22:23
Sagt av: Pida

Hahaha gud va förvånad jag blev när orienteraren blev skuten xD

2009-09-30 @ 20:35:39
Sagt av: mirris

AHHAHAHAHAHAHAHHAHA jävla klock med att fylla i aso!

2010-03-29 @ 21:44:36
URL: http://supermiranda.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0