Tack för att du kommenterar!





Lisbeth Salander

Idag har vi varit i Gbg på Svenska Mässan och den såkallade "Eventmässan". En kort visit som jag inte riktigt vet vad den gav. Vi träffade några från Bokastandup.se och kollade på David Druid och Martin Lagos som körde en kort rutin.
Mest åt vi åt godis. Det va gott.
Det finns ingen film jag vill se mer
just nu än "Flickan som lekte med elden".
Lisbeth Salander har blivit en del av mitt liv. Är mitt uppe i boken nu, måste läsa ut den innan den 18:e september då filmen har premiär och jag har kollat på trailern med kisade ögon bara för att jag inte vill se för mycket.
Hur nördig är jag egentligen?


Kommentarer:
Sagt av: malin

Vill också se den filmen. Verkar skitbra ;)

2009-09-09 @ 18:18:17
Sagt av: Master Yoda

Filmen är äskert ruskigt bra! jag väntar med spänning på den!



David Druid är också bra. Mysig kille!

2009-09-10 @ 15:36:11

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0