Tack för att du kommenterar!





Hostan som kom för att stanna

Jag har fått en förarglig hosta som inte vill lämna mig. Den stör jag mig på.
Jag säger till den:
"Hostan, lägg av nu, försvinn! Nu får det faktiskt vara bra... Hör du inte vad jag säger? Lägg av! Jag har inte bett om att du ska hälsa på. Men likt förbannat är du kvar. Stick! Vi har inget och säga varann, du och jag. Så ta ditt pick och pack och dra dit pepparn växer. Det är inte mig det är fel på, det är dig... Du skulle göra oss båda en stor tjänst om du lämnade mig för gott. Du hör inte hemma här. Hörde du inte vad jag sa?
Ge dig av! Lätta ankar! Det är slut! Ha de gött!"
Han är svår att kommunicera med.
Han har flyttat in i min kropp och har tänkt att stanna för gott.
Han min fiende.
Jag hatar honom.
Jag ska döda honom.
God natt.


Kommentarer:
Sagt av: Malin

Bra sagt. Stackars dig.

2009-09-08 @ 22:31:35
Sagt av: Jojo

sikken jävla hosta! :o hoppas du blir frisk och han lämnar dig snart. (:

2009-09-09 @ 09:27:18
Sagt av: Ellen

Fy på honom >< Hoppas du blir bättre och att han inte kommer tillbaka =)

2009-09-09 @ 12:32:24

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0