Tack för att du kommenterar!





Vad händer egentligen

Det är väldigt mycket blaj, hästar och Lisbeth Salander på bloggen just nu så jag tänkte kort göra ett inlägg om vad fan vi egentligen håller på med i dagsläget.
Känner mig lite besviken på mig själv att jag inte har hunnit med så mycket idag som jag hade hoppats på. Men vissa dagar är sämre än andra. Vi jobbar väldigt mycket fast det kanske inte syns. Därför blir det kanske inte så välskriva inlägg på bloggen just nu. Men det är väldigt mycket på gång både för Tramsgänget och för SMART Productions så framtiden ser kul ut. Man blir lite snurrig när man jobbar med två föreställningar samtidigt som dessutom skarvas på med företagsgigg. En statusuppdatering säger att det går bra.
Det ska bli väldigt kul nu när vi snart ska börja repa på allvar med våran skräckkomedi "Fredagen den 13:e" och dansbandsföreställningen "The Klinkerz" har ju redan blivit en framgång innan premiären. Biljetterna är slut och till skräckkomedin börjar det också sina så smått. Vi släppte 20 extra biljetter igår som vi har suttit på sen i maj så ni som inte har bokat än kan ni ha tur och få kanonplatser!
Och om jag får säga min mening så kan man inte missa den här föreställningen, det kommer bli så sjukt kul. Ser fram emot otursdatumet som fan. Många har hört av sig och undrat vad som hände med den kortfilmen vi spelade in i början av sommaren och den är på gång. Tar bara lite längre tid än väntat.

För övrigt
har vi blivit kontaktade av några som gärna vill ställa upp som statister i framtida projekt, vilket är jätteroligt. Så vårat statistregister har utökas. Fler är välkomna!
Maila:
[email protected]

Så, nu kanske ni har lite koll på saker och ting.
Prutt!


Kommentarer:
Sagt av: andrea

Då ska jag vara snabb och köpa biljetter;)

2009-09-24 @ 10:56:50
Sagt av: Jojo

Jag måste bara kommentera era Tramströjor. Dom är bara för jävla sköna! Seriöst jag BOR i min. Säger ju det ni lyckas med allt!

2009-09-24 @ 17:49:28
URL: http://getoverme.blogg.se/

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0