Tack för att du kommenterar!





Ett litet inflik

Jag måste bara ge mig in i debatten.
För det första, WIpeout var ett jättetråkigt program!
Såg första avsnittet och det kändes som om man kollade på en resume av ett tävlingsprogram. Man var inte närvarande i leken eftersom de hade klippt programmet i ett hastigt tempo och enbart tagit med alla "highlights". Därför blev inte programmet spännande. Jag gämför programmet snabbt med "Galdiatorerna" som gick på TV4 på gamla hederliga 90-talet. Där var man närvarande eftersom en klocka startade och deltagaren tog sig från start till mål i hinderbanan och fick en tid.
I Wipeout rullar tiden men de klipper bara med när deltagarna ramlar i vattnet eller slår sig. Som att kolla på AFV och ta tid...

Disney var bättre förr.
Det kan vi nog alla konstatera. Det är klart de har fått en hel del konkurrens på de senaste åren men jag tycker att de senaste filmerna faller på deras manus. De berättade sagor förr, nu är det mer korta men utdragna berättelser. Plus att nu tycker jag alla figurer har blivit så jävla kantiga. Eller är det bara jag? Jag tror att de började tappa det när Herkules kom 1997. Efter den filmen blev alla så kantiga så de kanske inte orkade göra fler "bra" filmer utan lät tiden och dataanimeringen ta över.
Den här senaste "Bolt" var ju ingen höjdarrulle direkt. 

Den helt klart bästa Disneyklassikern är "Beauty and the Beast", om ni frågar mig. Men det gör ju ingen.


Kommentarer:
Sagt av: Emma

bra sagt, håller helt med dig. sjönheten och odjuret är jättebra!

2009-03-20 @ 00:53:32
Sagt av: jt

Kommer nog strax efter sjöjungfrun

2009-03-21 @ 21:26:52
Sagt av: Johan

Wipeout suger.

2009-03-23 @ 11:03:45

Kommentera eru schysst!
Vi älskar kommentarer!
Om du har större frågor angående Tramsgänget som du vill ha svar på, maila då: [email protected]

Ditt smeknamn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Tala nu om vad som tynger dig:

Trackback
RSS 2.0